“Despre acest website” pe Facebook

Cel mai probabil ai observat pe Facebook, la fiecare articol, un mic i în colțul din dreapta jos al imaginii-thumb ce însoțește titlul articolului. La tap/click îți deschide un tooltip cu mai multe informații despre site-ul respectiv. Nu îmi mai aduc aminte când a apărut treaba asta, nu e recentă deloc, însă cred că are legătură tot cu fake news și o mai mare transparență a site-urilor care ajung în Newsfeed.

La refresh.ro arată așa:

Nu am făcut nimic neapărat special, însă am tot sugerat câteva zile la rând pagina refresh.ro, apăsând butonul din imaginea de mai jos, iar mai departe Facebook a făcut toată treaba. Am observat că la articole cu trafic mult mai mare apare și o hartă a lumii colorată mai aprins în zonele din care au ajuns cei mai mulți vizitatori.

1 thought on ““Despre acest website” pe Facebook

  1. Mie in continuare imi spune pe pagina mea, la fiecare post de pe site la care dau share ca nu se stie nimic despre acel website. E ciudat, pentru ca am introdus in setarile paginii adresa site-ului. As vrea sa rezolv problema, dar pana acum nu am gasit solutie.

    Like

Leave a comment