Azi, în urmă cu șapte ani

champagne-shutterstock

Astăzi, la ora 00:01, cu 7 ani în urmă, publicam primul articol pe refresh.ro, Cine foloseste Twitter in Romania?, care conținea rezultatele de la RoTwitterSurvey, un chestionar realizat de Cristi Manafu. Nu cred că situația stă foarte diferit astăzi. 🙂

Fun facts:
Tot astăzi s-au născut și Steve Jobs, Alain Prost și… Mircea Badea. 🙂

Mă uitam că, în aceeași perioadă, Alexis Bonte și Alexandre Almajeanu cumpărau flori(labucuresti.ro) de 100,000 euro, Dodge era în plină campanie cu Nitro și Nikita, Ringier închidea Compact (ziarul + site-ul), iar gsp.ro devenea primul site de sport din România cu versiune de mobil.

Dacă mă întrebați, habar nu am când au trecut 7 ani, însă, ceea ce știu cu siguranță, este că refresh.ro a fost și este încă parte din mine, în fiecare zi, cu foarte câteva excepții, majoritatea anul trecut, când m-am obligat să fac pauze. 🙂

Acum că l-am dat la școală, să ne auzim sănătoți 🙂 și la buletin. Cine știe însă sub ce formă, ori pe ce tip de platformă.

Mulțumesc!

♥ foto – shutterstock.com

Leave a comment