Ice Bucket Challenge in Romania?

Singurele interventii OK (care mi-au placut mie) ale celor care au dat curs campaniei Ice Bucket Challenge in Romania (mostly vedete si sportivi) au fost cele ale CEO-ului KFC Romania si Andreea Esca, primul transformand-o chiar intr-o campanie separata (+ un PR stunt) care l-a costat 2-3000 lei (fara BTL). Inregistrarea cu Andreea Esca o gasiti pe stirileprotv.ro, clipul cu Mark Hilton il gasiti mai jos.

Mare parte dintre vedetele si sportivii de la noi (cel putin cat am urmarit eu) mi s-au parut cersetori de atentie. E ceva cool, e vara, e o cauza acolo in spate, hai / trebuie sa o facem si noi. Da bine. Un PR stunt mai bun ca asta nu exista in acest moment. Mi-a dat impresia unui circ, ceea ce se difuzeaza oricum masiv pe TV, insa spalat. Dar tot un circ pentru vizibilitate ramane, mai mult decat lupta pentru o cauza.

Iata si clipul cu Mark Hilton.

PS. Am vazut destul de multe reactii pozitive la clipul cu Charlie Sheen. Mie mi s-a parut mai mult insultator decat arogant tipic Charlie Sheen. Voua?

Leave a comment