Vodafone a strigat “gratuit” la prepay

Clienţii Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, care utilizează cartele prepay ale companiei şi cumpără credit de cel puţin 5 euro pot suna “nelimitat şi gratuit” către alţi trei clienţi ai Vodafone, a anunţat operatorul.

via zf.ro

Teoretic, si 10,000 de minute in retea inseamna nelimitat. Sunt 6 ore de stat cu telefonul la ureche, in fiecare zi, ceea ce ma indoiesc ca ar fi cineva in stare sa intreprinda. Excludem aici agentii de asigurari de la ING!!! 🙂

Pentru majoritatea, si 3000 de minute in retea pe care le poti obtine cu o extraoptiune de 5 euo inseamna nelimitat. Sunt aproape 2 ore de convorbiri, in fiecare zi.

Practic insa, eu nu am mai intalnit “gratis”/”nelimitat” decat la abonamente corporate, situatie in care gratuitatea in “grup” este de fapt ceva normal cand discutam despre cateva sute sau chiar mii de abonamente.

In alta ordine de idei, Vodafone devine din ce in ce mai agresiv, insa nici Cosmote nu se lasa mai prejos, batalia fatisa inceputa odata cu lansarea iPhone 4 golind pana acum multe cutii de pop-corn. 🙂

0 thoughts on “Vodafone a strigat “gratuit” la prepay

  1. Pingback: sandu ionut

  2. Pingback: Lucian

  3. Pingback: socialexandru

  4. Pai si orange la 5 euro iti da sa vb cu nu stiu cate numere gratuit si nelimitat!
    Oferta e buna la vodafone, insa prin ardeal inca multi folosesc Orange!

    Like

  5. Eu tocmai ce m-am ars ca m-a mancat in dos sa imi iau telefon la pret redus de la ei si am un abonament de toata jena pe care tre sa il tin si 2 ani de zile :))
    client Vodafone de 10 ani aproape… cand mi-am prelungit si schimbat abonamentul nu am primit NIMIC! doar aceleasi drepturi ca orice client nou… daca stie cineva pe unde si cu cine pot sa ma cert si eu, pls let me know :))

    Like

  6. Nu este avantajoasa oferta asta:). Eu aleg cele cu mii de minute in retea, 60-75 minute nationale/internationale, ceva mii de sms-uri. Asa vorbesc si cu eu parintii mai mult:)…si platesc tot 5 EUR pe extraoptiune:)

    Like

  7. Exista insa o metoda prin care se pot folosi cele 10.000 min. Poate nu la fel de “la moda” ca acum 5-6 ani dar inca mai merge. Concret, terminare de minute pentru cei care suna din sua in romania pe vodafone. La fel merge traba si pe Romtelecom, Orange, Cosmote. Cand ai apel gratuit in retea normal ca poti sa vinzi minutul din state cu romania la 4-5 centi/minut, poate chiar mai putin. si da, mai exista astfel de operatori care profita de ofertele operatorilor local pentru businessul lor.

    Like

  8. Pingback: COSMOTE Romania a strigat “nelimitat” | refresh.ro

Leave a comment