Luna filmelor SF la Netflix

La cel mult 3-4 zile găsesc în feed, pe Facebook, o postare în care autorul cere ceva recomandări de filme și seriale bune pe care prietenii lui le-au urmărit în ultima perioadă. Ca o observație, de când a apărut Netflix prin .ro, nu mai văd discuții pe Facebook despre filme care încă nu au apărut pe la noi. Ori se piratează pe ascuns, ori comoditatea de a face tap sau click pentru un film i-a luat locul.

Sau cel puțin așa se întâmplă în bula mea. Câte filme să vezi până la urmă?

La mine s-a întâmplat că HBO a dispărut de tot din peisaj, explicația pe care am găsit-o fiind aceea că atunci când au lansat aplicația pentru smart TV / mobil, modelul de business era legat de abonamentul de cablu iar autentificarea o făceai cu un cod, dacă nu mă înșel. Cert e că pe TV era o complicăciune imensă toată situația. Iar zilele astea am renunțat și la pachetul HBO din grilă, deoarece nu m-am mai uitat de ani, iar televizorul funcționează în 99% din cazuri în sistem VOD.

Azi, Netflix România a remis presei și bloggerilor o comunicare prin intermediul căruia oferă clienților “Viziunea Netflix pentru Sci-Fi”, recomandările din luna februarie conținând binecunoscutele seriale Black Mirror, 3% și The 100, ori proaspăt lansatul Altered Carbon.

Recomandarea Netflix e ca vizionarea să se facă în cuplu / pereche, pentru a fi mai pregătiți pentru pandemii, zombies, cataclisme și altele din seria asta, ori mai rezistenți decât cei care cred că zombies nu există, de exemplu. “Bieții de ei“… ?

Am văzut azi noapte The Cloverfield Paradox.
Nu e WOW, însă e interesant. Nu vă pierdeți timpul cu el.

Ce ați văzut din recomandările Netflix de mai jos și v-a plăcut?

3 thoughts on “Luna filmelor SF la Netflix

Leave a comment