? Facebook Creator, platformă online și aplicație de mobil pentru creatorii de conținut

Cei care administrează mai multe pagini de Facebook sunt deja obișnuiți cu Facebook Pages Manager (iOS / Android), aplicație (ce pare) lansată acum 2 decenii de către Facebook, pentru a ușura munca și oferi mai multe informații proprietariilor.

Săptămâna trecută însă, Facebook a lansat o aplicație care se numește Facebook Creator și se adresează persoanelor fizice care au (și) pagină de Facebook și creează conținut pentru fanii lor (merge și pentru pets :-)).

Totodată, Facebook a lansat și platforma aferentă acestei aplicații, în care poți găsi:

  • interviuri cu alți creatori de pe Facebook,
  • lecții pentru începători, care îți explică, pe pași, cam tot ce ar trebui să știi de la a crea o pagina de Facebook până la a ajunge să știi cum să-ți crești audiența și cum să-ți monetizezi conținutul publicat.
  • o pagina de support, care, din cate mi-am aruncat o privire, recunosc, mai în diagonală, conține cam toate răspunsurile la orice întrebare ai putea avea, de la termeni de specialitate folosiți, până la informații legale.

Aplicația este disponibilă momentan doar pentru iOS și poate fi descărcată de aici. M-am jucat cu ea și mi se pare mai rapidă decât Pages Manager, poate și datorită faptului că nu am ț pagini de Facebook la care sunt logat cu ea, ci doar una.

Astfel, ca blogger, de exemplu, devine mult mai ușor să-ți gestionezi pagina de Facebook folosind Creator, decât aplicația Facebook (am o vagă bănuială că cei care au doar pagina lor în gestiune folosesc chiar aplicația Facebook pentru a posta, de exemplu, pe pagină).

Iată, mai jos, și câteva imagini din aplicație.

 

 

 

Photo by William Iven on Unsplash

Leave a comment