relansări: gândul.info

Începând de ieri, gândul.info are un nou layout. Îl găsiți în variantă beta la beta.gandul.info. În perioada următoare, actualul site Gândul va funcţiona în paralel cu noua versiune. Despre noul gândul.info ne spune mai multe Clarice Dinu, redactor șef Gândul.info.

clarice_dinu_gandul

Astăzi, vă propunem o altă provocare aşa cum este şi pentru noi. Totul a început în urmă cu aproape două luni, într-o şedinţă cu Adrian Sârbu. Ne-am strâns cu toţii, am discutat, am desenat şi am votat. „Sunteţi siguri, că aşa rămâne?!”. Şi aşa a rămas.

Nu pentru că a fost o hachiţă de-a noastră. Pe zi ce trece oamenii se schimbă, ei şi obiceiurile lor. Rămân însă valorile.

De aceea, Gândul vă propune astăzi un nou format, adaptat obiceiurilor actuale de consum, titluri şi imagini puternice. Textul este susţinut mult mai mult de vizual, oferind un spectacol complet al ştirilor, într-o lume a vitezei informaţiei, a nevoii de a afla totul într-un timp foarte scurt.

Nu puteam să ne întâlnim, noi şi cititorii noştri, atât de des şi de atât de multe ori pe Facebook şi să ne vedem unii pe alţii. Cum spuneam, cred că oamenii se întâmplă unii în viaţa altora cu un rost şi păcat ar fi ca ei să vină şi tu să nu-i vezi.

Ca de fiecare dată, la fiecare relansare (păcat că s-au pierdut vreo 5 ani de taguri), am făcut un screenshot al homepage-ului. PS. Mai țineți minte discuțiile de la relansarea din 2010? 🙂
gandul_homepge

Păreri?

4 thoughts on “relansări: gândul.info

  1. Cea mai proasta idee si cel mai aiurea layout. Pe langa faptul ca arata foarte prost, se incarca foarte greu. Daca era un site foto, eram de alta parere. Dar nu, e un site de stiri.

    Like

  2. Un design total nepotrivit din punctul meu de vedere pentru un site de stiri. Pe full width se vede urat de tot. Sper sa nu ramana asa. Vor pierde multi utilizatori doar pentru acest desig naspa…

    Like

Leave a comment