Cine isi mai face blog in era Facebook?

Titlul este dilema fostei mele colege din ProTV, Miruna. Si, intr-un fel, are dreptate (am mai discutat aspecte asemanatoare de cateva ori pe acest blog).

Citind, insa, blogul cu ochii de acum, mi-am dat seama ca multe din posturile alea sunt acum statusuri de Facebook. De fapt, intr-o proportie covarsitoare sunt statusuri de Facebook. Uneori postam doar cate o melodie. Sau o melodie si o propozitie. Sau cateva randuri mai criptice. Astea toate sunt acum pe Facebook.

Corect, nu?

Cred ca raspunsul este un cumul de 3 Da-uri la intrebarile de mai jos:
– Iti doresti un loc care sa te reprezinte pe tine si nu pe-tine-intr-o-mare-de-oameni?
– Iti doresti o carte de vizita care sa te ajute in diferite momente ale vietii (job, de ex)?
– Iti doresti un extra-job pe care sa-l faci de oriunde? (pro-blogging)

Diferentiere. Branding personal. Beneficii.

Citind la randu-mi posturi scrise pe costin.ro, mi-am dat seama zilele trecute de diferenta uriasa care s-a creat (public vorbind) din momentul in care a aparut refresh.ro in viata mea, dintre Cocioabă, om de gaming / publishing / agentie etc, si Costin, in timpul lui liber. Uriasa.

Iar un prim semnal, ignorat, de altfel, l-am avut aici, in urma cu 2 ani de zile. Inca ma bantuie comentariul asta :-). Si daca tot am amintit de postul asta, mi-am pus in cap pentru prima oara sa se intampla asta. Nu-mi aduc aminte ca mama sa fi nascut un tantalau. 🙂

* foto shutterstock.com

1 thought on “Cine isi mai face blog in era Facebook?

  1. Pingback: Cine îşi mai face blog personal în era Facebook? - Alexandru Negrea

Leave a comment