Windows 8 = Windows Phone 7?

Later edit: E aceeasi interfata grafica. sursa

Microsoft a lansat astazi Windows 8 Consumer Preview, varianta beta a noului sistem de operare pe care compania il anunta ca fiind mai mult decat o noua versiune de Windows, un sistem de operare reimaginat. Windows 8 Consumer Preview se poate descarca de pe internet de aici, singura cerinta fiind existenta lui Windows 7.

Revenind insa la intrebarea din titlu, din ce am vazut in clipurile de prezentare si mi-am adus aminte ca am publicat o prezentare video cu Windows 8 in urma cu mai bine de jumatate de an, imi pare ca Windows 8 aduce a Windows Phone 7.

Cel putin impartirea grafica in boxuri d’acolo e. Nu credeti? Nu ma intelegeti gresit, mi-a placut Windows Phone 7, insa ideea e ca in acelasi timp mi-ar placea ca laptopul sa ramana laptop si sa nu devina o… tableta. Sunt un batran uindousist de 16 ani :-).

11 thoughts on “Windows 8 = Windows Phone 7?

  1. Asta este si scopul. Cum a scris Alex mai sus: unificare. probabil windows 8 va straluci pe tablete dar exista pentru cei mai “inaintati” in varsta posiblitatea desktopului clasic. E o punte spre viitor. Exact cum va arata acel viitor eu inca nu stiu 🙂

    Like

  2. mai grav este ca -din cate imi aduc aminte- sistemul de operare renunta la click dreapta, incluzand butoanele in OS.
    o sa-l instalez zilele astea pe un netbook sa vad cum e 🙂

    Like

  3. A rezistat eroic cateva saptamani dupa ce a luat o tranta in fata la ex-Verde Cafe, dupa care si-a dat duhu intr-o clipita. Tre’ sa-l resuscitez in vreun fel caci am niste date pe el 😦

    Like

  4. Eu mi-am instalat acest windows, insa nu mai imi merge stick-ul de net de la RDS. Se instaleaza, se deschide casuta aia dar nu pot sa ma conectez. Cum am instalat acest windows? Am formatat partitia, si l-am instalat acolo. Trebuie cumva sa-l instalez peste windows 7 sa fie aman2 instalate? Ar fi vreo posibilitate sa-mi mearga stick-ul ?

    Like

  5. Pingback: Okazii Gadgets

  6. Pingback: Februarie 2012: neogen.ro dispare, Stefan Iordache preia 40% din 2parale.ro | refresh.ro

Leave a comment